Általános Szerződési Feltételek
Jelen általános szerződési feltételek hatálya Szolgáltató weblapján (http://blue-hasznaltirodabutor.hu) megkötött szerződésekre és egyéb jogviszonyokra terjed ki.
- Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Blue Business Interior Kft.
A szolgáltató székhelye: 1138 Budapest, Váci út 135-139 A.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe, panaszkezelés helye: rendeles@blue.hu
Cégjegyzékszáma: Cg. 01-09-684364
Adószáma: 11940797-2-41
Telefonszáma: 36 1 465 8060
A szerződéskötés és a jogviszony során alkalmazott nyelv: magyar
- Alapvető rendelkezések:
- A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint – amennyiben a vásárló a Ptk. szerint fogyasztónak minősül, úgy - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vásárló abban az esetben minősül fogyasztónak, amennyiben a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
- A jelen Szabályzat 2020. március 1-től hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 30 (harminc) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
- Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a vonatkozó szabályzatokban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
- Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
- A weblapon a Felhasználó vásárlást csak és kizárólag regisztrációt követően kezdeményezhet. A regisztráció során a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatójában leírt adatok megadása kötelező, a megadott adatokat a Szolgáltató a Tájékoztatóban leírt módon kezeli. Az adatok megadása teljesen önkéntes és senki nem köteles ezen személyes adatok megadására, viszont ezek hiányában a Szolgáltató a regisztrációhoz kapcsolódó szolgáltatását nyújtani nem tudja.
Regisztrációt követően a Felhasználó a megadott adatait a személyes fiókjában kezelheti, az alábbi menükben:
Fiókom
Rendeléseim
Hírlevél
A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a regisztráció során, illetve a személyes fiókban megadott adatok módosítása során saját felelősségére jár el és szavatolja az ott megadott adatok helyességét. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a hibásan vagy tévesen megadott adatokért, valamint saját hozzáférésének és jelszavának más harmadik személy részére történő átadása, hozzáférhetővé tétele, vagy a hozzáférés és jelszó más személyek általi jogos vagy jogosulatlan használata miatt keletkezett károkért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
- A megjelenített termékek online vagy személyesen a Szolgáltató mindenkori raktárában rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt adókat és az áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
- A webshopban Szolgáltató csak és kizárólag használt bútorokat értékesít, ennek megfelelően a termékeken kisebb hibák, hiányosságok találhatóak. A Szolgáltató az adott termék esetén részletesen feltünteti a termék nevét, elérhetőségét, az elérhető darabszámot, a termék leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
- Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról, valamint vásárlás esetén külön soron tájékoztatja a vevőt az elért kedvezmények összegéről. A teljes vételár minden esetben a végső ár összegét tartalmazza, szállítási díj nélkül.
- Rendelés menete és a szerződés elektronikus úton való megkötéséhez szükséges technikai lépések
- Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba és megkezdheti a vásárlást.
- Felhasználó kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket, és a termékek darabszámát beállítja. Amennyiben a termékből a megvásárolni kívánt mennyiség nem áll rendelkezésre, úgy az elérhető maximális mennyiségszám kerül beállításra.
- Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva, illetve az ott megjelölt valamennyi paramétert módosíthatja (a termék mennyisége, a terméket törölheti, új termékeket helyezhet a kosárba, stb.). A kosár – kilépéstől függetlenül - tartalmazza az összes oda behelyezett, vagyis megvásárolni kívánt terméket, amennyiben a kosár tartalmát a Felhasználó változtatni kívánja, úgy az egyes tételeket törölnie szükséges.
- Felhasználó, amennyiben az adott termékek megvásárlása mellett dönt, úgy a regisztrációkor megadott adatok mellett megadja a számlázási címet. A kiválasztott termékek megvásárlása kizárólag előrefizetéssel lehetséges, vagyis a Felhasználó köteles a megrendelésben megjelölt vételárat az ott megjelölt bankszámlaszámra átutalni. Amennyiben a vételár megfizetése határidőben nem történik meg, úgy a megrendelés 14 napon belül törlésre kerül, és a Szolgáltató az adott jogviszonytól eláll.
A megjelölt ár nem tartalmazza a termékek kiszállításának díját. A termékek alapesetben a Szolgáltató mindenkori raktárában, személyesen vehetők át, melynek címét a megrendelés folyamata során a Szolgáltató minden esetben külön feltűnteti. Amennyiben a Felhasználó kiszállítási szolgáltatást kíván igény bevenni, úgy kiszállítási szolgáltatást önállóan, saját szervezésében és költségére kell megszerveznie.
- Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
- A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján a termékek vételárához kapcsolódó összes költséget tartalmazza, ide nem értve a kiszállítás díját. A számlát a termék átvételekor adjuk át a Felhasználónak vagy az általa erre megbízott személynek. Felhasználó vagy az általa erre megbízott személy köteles a termékeket az elszállításkor megvizsgálni. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a termékeket megtekintett állapotban veszi meg.
- Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
- Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap és a felek közötti jogviszony a visszaigazolás alapján jön létre, külön írásbeli szerződés megkötésre nem kerül. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak a Szolgáltató által e-mail-en történő visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni vagy a Szolgáltató levele bármely informatikai megoldás miatt (pl.: spam-szűrés) nem válik elérhetővé a Felhasználó részére.
- A megrendelések feldolgozása és teljesítés
- A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik, minden munkanapon 9-16 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a nyitvatartási idő lejárta után történik, az azt követő első munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
- Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
- Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni.
- Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!
- Amennyiben a felek közötti jogviszony bármely okból megszűnik és a Szolgáltatót ezen okra tekintettel visszafizetési kötelezettség terheli a Felhasználó részére, úgy a visszafizetési kötelezettség teljesítésére a 6-ik fejezet rendelkezései - értelemszerű alkalmazással - irányadóak.
- Elállás joga
- Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében fogyasztónak minősülő Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket, amennyiben azt személyesen nem tekintette meg (vagyis a szállítást a más harmadik személy bevonásával intézi) az elszállítást vagy kiszállítást megelőzően. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a webshopban értékesített termékek használt termékek, így megtekintés utáni vásárlás esetén nem lehet indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási minta-nyilatkozatot a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet tartalmazza.
- Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi a Szolgáltatótól előzetes megtekintés nélkül.
- A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t a Szolgáltató részére.
- Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
- Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
- A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
- Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, ide nem értve a szállítás díját is
- A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz.
- Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
- Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
- A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t.
- Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, a jelen fejezet 1. pontja szerinti elállási nyilatkozat kitöltésével és megküldésével teheti meg a Szolgáltató részére küldött e-mail útján vagy postai úton írásban történő jelzéssel.
Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
- Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.
- Szavatosság
- Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a termékek - kivéve, ha "ÚJ" jelzés nem szerepel rajtuk - használt termékek. Erre tekintettel az adott termék vásárláskor már ismert, látható, illetve a Szolgáltató által közölt hibája miatt, amennyiben az a vásárláskor ismert vagy egyébként felismerhető volt, a Felhasználó nem élhet kifogással a termék ezen hibája miatt. Ezen okok miatt a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az olyan hibák tekintetében, amelyek már a vásárláskor szemmel láthatóan felismerhetőek voltak, elutasítsa a Felhasználó esetleges kifogását.
- A Szolgáltató és a Felhasználó a felek közötti jogviszony létrejötte esetére megállapodnak, hogy a Ptk. 6:163.§ (2) bekezdése alapján a kellékszavatossági igény benyújtásának ideje és ennek megfelelően a Felhasználó kellékszavatossági igényének elévülési ideje a teljesítés időpontjától számított egy év.
- A Felhasználó kellékszavatossági igénye esetén – sorrendben - kérheti elsősorban a termék javítását, illetve a cseréjét, másodsorban pedig árleszállításra tarthat igényt, vagy elállhat a szerződéstől, azzal, hogy használt termékek megvásárlására tekintettel a termék cseréje az akkor meglévő raktárkészlet függvényében biztosítható.
- Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 napon belül közölni.
- Jótállás
- Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama fél év. A jótállási határidő a használt termék Felhasználó részére történő átadása napjával kezdődik.
- Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék- és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
- Szolgáltató nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
- Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:
- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen különösen arra tekintettel, hogy a Szolgáltató csak a rendelkezésére álló termékek értékesítésére vállal kötelezettséget, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.
- ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta (tekintettel az előző bekezdésben leírtakra), e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést (amennyiben az lehetséges) – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
- A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.
- A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
- A szavatossági vagy jótállási igény esetén történő eljárás
- A Felhasználó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
- A Szolgáltató a Felhasználó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Felhasználó rendelkezésére kell bocsátani.
- Ha a Szolgáltató a Felhasználó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – 15 munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Felhasználót.
- A Szolgáltató a jegyzőkönyvet a jogszabályokban meghatározott ideig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
- A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy visszavételt legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
- Vegyes Rendelkezések
- Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
- Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
- Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
- Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
- Panaszkezelés rendje
- A Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
- Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja vagy megküldi a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
- Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát a jogszabályban meghatározott ideig (jelenleg 5 évig) megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
- Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz és az alábbi békéltető testülethez is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Budapesti Békéltető Testület
székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
- Adatvédelem
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://www.blue-hasznaltirodabutor.hu/adatvedelmi_nyilatkozat
Budapest, 2020.03.01.